Untitled

Mladi programeri iz BiH napravili program za optimiziranje rada sportskih klubova

“Sophico je B2B2C mutifunkcionalno rješenje za sportske organizacije, uključuje centraliziran sistem podataka, statistike, analitike te praćenje trenažnog i natjecateljskog procesa svih klupskih i individualnih kategorija. Ključni benefiti za sportske kolektive koji proizlaze iz navedenih funkcionalnosti same platforme su ušteda vremena, povećanje efikasnosti, smanjenje troškova te unaprijeđenje komunikacije. Rezultati koji se mogu maksimizirati uz minimalnu potrošnju vremena su: centralizirana baza igrača, digitalizirani raspored treninga i utakmica, testovi, kvantitativna mjerenja i pohrana rezultata, sistem članarina te jedinstven komunikacijski kanal s roditeljima. Platforma je u potpunosti modularna i omogućava jednostavno prilagođavanje svih zahtjeva klijenta”, kaže Martina Filipović iz marketinga Sophica.Putovanje do mjesta gdje je Sophico danas nije bilo lako, nije jednostavno ideju pretočiti u stvarnost, kao ni ostati motivisan trenutku kada stvari ne idu najbolje.

“Bilo je problema i poteškoća, ali jakom voljom, motivacijom i vjerom ono što se radi sve je riješeno. U ovom trenutku se možemo pohvaliti strateškim partnerstvo s FK Željezničar, koji su prvi prepoznali kvalitet naše platforme, te klijentima iz rukometa, košarke, partnerstvom sa sportskim školama itd. Bili smo jedan od pet startupa iz BiH pozvanih sudjelovati na StartUp Games u Londonu, gdje smo ostvarili ozbiljne kontakte i po povratku u Mostar, stupili smo u daljnje pregovore. Započeli smo pregovore za tržište Rumunjske, te radimo završne pripreme za potpisivanje novog strateškog ugovora s partnerom iz Hrvatske. Jako smo ponosni što imamo podršku firme NSoft, koja je prepoznala potencijal ove ideje. Upravo s njima razvijamo mjerne uređaje, koji će biti nešto novo na našem području”, priča Martina.

Jedini problem koji Sophico ima je nepostajanje volje starijih trenera za korištenjem tehnologije – oni i dalje vjeruju samo tradicionalnom načinu rada.

“Mi se, tokom naših sastanaka i prezentacija, trudimo objasniti i pokazati kroz primjere dosadašnjih korisnika, kako je, u biti, Sophico alat koji u potpunosti pojednostavljuje rad kako kluba, tako i trenera. Bilo bi nam drago kad bi država prepoznala značaj jednog ovakvog proizvoda – mi smo prvi i jedini sportski CRM na području BiH, te kao takav imamo potencijal postati jedan od brendova naše države, pogotovo uzevši u obzir da radimo i pregovaramo s vanjskim tržištima. Federalno Ministarstvo Kulture i Sporta – tu smo”, ponosno kaže Martina Filipović, naglašavajući kako Sophico čini tim od 9 ljudi s više od 30 godina iskustva u IT-u, prodaji i marketingu i svijetu sporta, kao bivši treneri i aktivni sportaši.

Sophico kako svoju viziju najbolje objašnjava kao: “In 5 years Sophico is to be the biggest youth sports data company”.

“Zašto baš to? Podaci su moć. Uzmimo primjer Austrije – u njihovim klubovima imate pet ljudi zaposlenih samo da se bave podacima i analizom podataka, jer upravo iz te analize se mogu projicirati određene aktivnosti i/ili promjene. Još je 2015. Forbes Magazine pisao o ovome – neophodnom prijelazu s “papira i olovke” na centralizaciju svih podataka unutar jednog kluba. Za dvije godine svaki klub će trebati imati Sophico kao glavni administracijski alat – sad je pravo vrijeme da se krene. Ono što bih voljela naglasiti jeste da multifunkcionalnost kako same platforme tako i tima. Naime, tokom korištenja aplikacije, klijenti su nam redovno dostavljali svoj feedback, a zahvaljujući tome rodila se ideja za novi proizvod, koji je sada u testnoj fazi. O Sorteru ćete tek slušati”, kaže nam na kraju Martina Filipović.

Comments are closed