Close up of a measuring tape around slim beautiful waist.

Brzo gubljenje kilograma: Dijeta s rižom

Dijeta sa rižom nastala je kao rezultat medicinskih istraživanja o prehrambenim navikama, a pokazala se dobrom u preventivi i liječenju raznih bolesti, prvenstveno srca i krvnih sudova.

Osnovni princip dijete jeste restrikcija unosa soli i masnoća, a na početku programa i proteina. Ćelije će životnu energiju dobivati isključivo od složenih ugljenih hidrata, a vlaknima bogate namirnice su uključene da, uprkos kalorično oskudnom jelovniku, steknete i zadržite osjećaj sitosti.

Ova dijeta pripada grupi restriktivnih planova ishrane, pa bi se prvo trebalo konsultovati sa izabranim ljekarom, a osmišljena je kao kratkoročni tretman za regulaciju tjelesne težine.

PRVI DAN

Doručak: dvije trećine šolje kuhane integrlaene riže i komad integralnog tosta, dvije jabuke, nezaslađen čaj.

Ručak: šolja integralne riže, integralni tost ili komad hljeba od integralnih žitarica, banana.

Večera: krompir pečen na maslinovom ulju, integralni tost, jabuka i dva kivija.

DRUGI DAN

Doručak: šolja integralne riže, šolja jogurta, banana, čaj bez šećera, zeleni čaj.

Ručak: čorba od graška i krompira, integralni tost, ili komad hljeba, salata od tri vrste svježeg povrća, jedan grejp ili dvije mandarine.

Večera: ostatak čorbe od ručka, u nešto manjoj količini, tost ili komad integralnog hljeba, ista salata kao za ručak.

TREĆI DAN

Doručak: pola šolje integralne riže i tost, kruška, jabuka, zeleni čaj ili šolja kafe, bez šećera.

Ručak: integralni tost i šolja riže, banana i dvije nektarine, cijeđeni sok od citrusa.

Večera: dva krompira kuvana u ljusci, blago posoljena, integralni tost, citrusi (pomorandže, mandarine, grejp), zeleni čaj

Comments are closed