milenijalci

Generacija milenijalaca

Milenijalci je termin za sve one sobe koje su rođene između 1982 i 2000 godine.

Svaka generacija je drugačija od one prethodne. Međutim, nijedna nije toliko intrigantna koliko milenijalci. Zašto? Najviše zbog toga što su odlučili da svjesno urade ono što su starije generacije smatrale najvećim znakom neuspjeha – posle završenog školovanja svojevoljno su se vraćali u domove svojih roditelja.

Različita istraživanja davala su vrlo polarizovane rezultate, pa su milenijalci smatrani i razmaženim ljenjivcima i mladim stručnjacima koji su spremni na saradnju. Zato su kompanije počele da angažuju stručnjake za ljudske resurse da bi objasnili želje i potrebe ove generacije. Jer,  bez obzira na to gdje žive, oni sve više postaju ključna ciljna (i potrošačka) grupa kojoj se treba obratiti na primjeren način.

Linkedin kaže da su milenijalcima na prvom mjestu siguran posao i redovna primanja – što je zapravo vrlo slično prethodnim generacijama. Ali, sa druge strane, čak 50% ispitanika je spremno da se preseli zbog posla, a 16% njih bi zbog odgovarajuće ponude promenilo i industriju u kojoj radi.

Što se željenih zaposlenja tiče, industrija informacionih i komunikacionih tehnologija je na očekivanom prvom mestu. To nimalo ne iznenađuje: mladi danas ne moraju da naknadno uče o radu na kompjuterima, jer ih aktivno koriste od osnovne škole.

 

Comments are closed