odmor

Kako vam popodnevni odmor može pomoći

Osjećate li kako vam energija pada sredinom popodneva, iza toga naime stoji biološki razlog. Čovjek je biološki programiran da duži dio noći spava i da u sredini dana jednom kratko odmori. Većina ljudi ima percepciju da je drijemanje znak lijenosti, no ono je upravo suprotno tome. Oni koji popodne odmaraju dokazano su motivirani i željni napredovanja u onome što rade. Evo kako sve drijemanje koristi:
1. Povećava budnost – čak i kratko popodnevno drijemanje podiže energiju i budnost, pokazalo je nedavno istraživanje.

2. Poboljšava koncentraciju i tačnost – drijemanje može izoštriti fokus i koncentraciju, a studija iz 2009. utvrdila je da je ispitanicima koji su često drijemali koncentracija popodne bila jaka kao i ujutro, dok kod onih koji ne drijemaju ona je popodne opadala.

3. Pomaže da bolje odlučujete – drijemanje poboljšava kognitivnu fleksibilnost tj. sposobnost da se istovremeno fokusirate na različite koncepte i prilagodite brojnim novim informacijama.

4. Podiže raspoloženje – popodnevni odmor poboljšava način na koji se nosite s emocijama te povećava vašu sposobnost da tolerirate frustrirajuće situacije.

5. Potiče kreativnost – kratko drijemanje može povećati aktivnost u desnoj hemisferi mozga, području mozga koje upravlja kreativnošću.

Comments are closed