setnja

Šetnja po hladnoći za više energije i bolji san

Jesen i zima znače oproštaj od lošeg kvaliteta vazduha i visokog nivoa ozona uobičajenih u proljećnim i ljetnim mjesecima. Zbog svježeg, čistog vazduha, ovo doba godine idealno je za boravak u prirodi, duge šetnje i duboko disanje.

Imamo više energije

Da bi hladnoća imala takav učinak, ne morate joj dugo biti izloženi. Dovoljno će biti i neko kratko vrijeme – zato, otiđite na brzo hodanje.

Bolje spavamo

Ljudi koji pate od nesanice imaju višu tjelesnu temperaturu pa će lagano rashlađena prostorija, na idealnoj temperaturi od 16 do 20 stepeni Celzijusovih, pomoći da bolje spavaju i oni koji pate od nesanice, ali i svi drugi.

Mozak radi bolje

Dokazano je da po visokim temperaturama ljudi puno rjeđe donose veće, složenije odluke. Toplo vrijeme brže iscrpljuje naše rezerve glukoze, a kako glukozu koristimo u mentalnim procesima, njen nedostatak utiče na našu sposobnost donošenja odluka.

Hladnoća smanjuje upale

Upala mišića često se ublažava stavljanjem leda na otečeno i bolno mjesto. A isti učinak imaju i niske temperature vazduha.

Comments are closed