bos

Zašto trebate hodati bosi

Naučnici su odavno ustanovili da hodanje bosim nogama dobro uticaj  na zdravlje cjelokupnog organizma tako što ublažava bolove i poboljšati kvalitet sna, ali to su tvrdili kako se hodanjem bez obuće povezujemo sa zemljom koja otpušta negativne elektrone iz tijela i to donosi prednosti za zdravlje.  

1. Hodanje bez obuće popravlja raspoloženje. Jeste li ikada primijetili da se nakon cjelodnevnog hodanja bez obuće osjećate bolje? Znanstvenici su ustanovili da hodanjem bosi možemo popraviti raspoloženje, ublažiti simptome depresije, anksioznosti i stresa.

2. Potiče mršavljenje. Hodanjem bosi možemo smanjiti nivo hormona stresa i na taj način spriječiti žudnju za nezdravim grickalicama. Popravlja kvalitet sna, a svi već znamo da je kvalitetan san ključan za regulaciju apetita i prevenciju žudnje za grickalicama.

3. Smanjuje se nivo slobodnih radikala i hronične upale jer hod bez obuće djeluje na njih antioksidacijski.

4. Poboljšava se kvalitet sna. Ako povremeno vodite borbu sa spavanjem, bolujete od povremene nesanice ili se često budite tokom noći, stručnjaci preporučuju da počnete što češće hodati bosi.

Jedno istraživanje, čiji su rezultati objavljeni u časopisu The Journal of Alternative and Complementary Medicine, pokazalo je da hodanje bez obuće smanjuje nivo hormona stresa i poboljšava kvalitet sna.

5. Ubrzava se oporavak tkiva i zacjeljivanje rana. Istraživanja su pokazala da hodanje bez obuće ima zacjeljujuće djelovanje. Ako želite potaknuti oporavak tkiva, vježbajte, meditirajte ili radite jogu bosi na otvorenome. Ovo je pristupačan i jednostavan način poticanja zacjeljivanja rana i oporavka tkiva.

6. Hodanjem bosih nogu štite zdravlje srca. Jedno istraživanje je pokazalo da hodanje bez obuće može smanjiti rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog sistema. Naročito se učinkovitim pokazalo kod prevencije krvnih ugrušaka i poboljšanja cirkulacije krvi.

7. Ublažavaju se simptomi PMS-a. Možete ublažiti uobičajene simptome predmenstrualnog sindroma, kao što su razdražljivost, hronični umor, glavobolja i depresija.

Povišen nivo hormona stresa u tijelu može pogoršati simptome PMS-a, a hodanje bez obuće dramatično smanjuje nivo hormona stresa u tijelu.

Pokušajte svaki dan hodati bosi na prirodnim površinama kao što su pijesak, šljunak, trava, beton ili kamenje. Izbjegavajte drvene površine i tepihe.

Comments are closed