Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica (INZ) u saradnji s Udruženjem oboljelih od raka prostate Federacije BiH, realizuje kampanju Movember 2025, posvećenu ranom otkrivanju i prevenciji karcinoma prostate i testisa, te podizanju svijesti o važnosti očuvanja muškog zdravlja.
Kampanja Movember globalno se obilježava tokom mjeseca novembra s ciljem da se muškarci podstaknu na redovne preventivne preglede te razgovor o zdravlju i brigu o sebi.
Briga o zdravlju nije slabost – to je odgovornost i znak snage
U okviru kampanje planirane su akcije preventivnih pregleda i testiranja za uposlenike u tri općine/grada i kompanijama u Zeničko- dobojskom kantonu:
Zenica – kompanija ALBA, Sarajevska bb, (Google lokacija 5WQF+72Q)
ponedjeljak 10. i utorak 11. novembar 2025. godine od 11:00 do 15:00
(planirane izjave ponedjeljak oko 12 sati)
Kakanj – preduzeća Vodokom i Grijanje, Alije Izetbegovića 51, (Google lokacija 44H8+4MM)
srijeda 12. novembar 2025. godine 09:00-15:00
(planirane izjave srijeda oko 10 sati)
Tešanj – kompanija JAMI, Tešanjka bb, (Google lokacija M2QJ+CG Tešanjka)
četvrtak 13. novembar 2025. godine od 11:00 do 15:00
(planirane izjave četvrtak oko 12 sati)
Tokom ove akcije bit će omogućeno PSA testiranje muškaraca starijih od 50 godina (laboratorijska analiza i ultrazvučni pregledi), te UZV denzitometrija (određivanje gustine kostiju). Navedene preglede obavljat će stručni timovi Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica i Udruženja oboljelih od raka prostate Federacije BiH, uz podršku partnerskih laboratorija i urologa. Kroz saradnju s kompanijama, kampanja MOVEMBER 2025 promoviše društvenu odgovornost i brigu poslodavaca o zdravlju svojih zaposlenika. Redovni preventivni pregledi nisu samo ulaganje u zdravlje radnika, nego i u njihovu radnu sposobnost, produktivnost i kvalitet života.
NAPOMENA: Isključivo u ovom kampanji, pregledi su namijenjeni samo zaposlenicima navedenih kompanija i nije moguć pregled ili prijavljivanje zainteresovanih sugrađana.
¨Zdravlje zaposlenih temelj je uspješnog poslovanja i zdravog društva. Zahvaljujemo kompanijama ALBA Zenica, Vodokom i Grijanje Kakanj, te JAMI Tešanj na ukazanom povjerenju i podršci u provođenju kampanje. Naš cilj je da kroz zajedničke aktivnosti povećamo svijest o važnosti ranog otkrivanja raka prostate i testisa“, ističu iz Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.
Rano otkrivanje spašava živote!









