MENI

Anna Moor objavila novu pjesmu „shangai (6)“

Anna Moor objavila je novi video spot za pjesmu shangai (6) – novi singl s nedavno objavljenog albuma ‘plavi avioni’.

Uz svoj prepoznatljiv sanjivi electropop izričaj u novoj pjesmi ‘shangai (6)’ Anna Moor evocira sjećanja na putovanja, te nas vodi kroz virtualnu šetnju svojim uspomenama u novom videospotu koji je režirao i snimio Dinko Šimac.

Anna Moor autorica je teksta i muzike, a aranžman potpisuje zajedno s pocket palmom koji su zaslužni i za produkciju.

„‘shanghai (6)’ je pjesma koja je nastala posljednja i to je ono što mi je bilo potrebno da zaokružim album ‘plavi avioni’. Govori o sretnoj prošlosti, specificirajući razdoblje od šest godina (koliko je i nastajao album), o svim zajedničkim putovanjima, snovima u torbama, ali i sadašnjosti prepunoj sreće, zadovoljstva i zaigranosti. Prepoznatljivu nostalgiju naglašavaju brass dionice kao soundtrack lijepim sjećanjima, dok tek na samom kraju dolazi do eksplozije i kulminacije radosti, zvuka i uzbuđenja zbog svega što dolazi.“ kazala je Anna Moor.

O samom videospotu i načinu snimanja redatelj Dinko Šimac, rekao je sljedeće: „‘shanghai (6)’ je potencijalno logistički mogao biti vrlo kompleksan spot budući da smo htjeli zabilježiti emociju i duh putovanja, trenutke koje smo zajedno proživljavali širom svijeta. Budući da nismo bili u mogućnosti ponovno otputovati na ta mjesta, snašli smo se na drugi način. Često se prisjećamo putovanja kroz priču, fotografije i maštanje. Tako sam osmislio eksperimentalni način snimanja kroz koji bismo se prisjećali putovanja u dnevnom boravku i na neki ih način virtualno proživjeli. Koristili smo virtualnu produkciju, trend koji se trenutno naglo razvija u svjetskoj kinematografiji i omogućava novu razinu vizualnih efekata. Ne koristi se green screen i izrezuje pozadina, već se pozadina prikazuje na velikim LED zidovima koji okružuju glumce. Pomakom kamere, pomiče se i perspektiva na pozadini pa je dojam da je subjekt na lokaciji još uvjerljiviji. Budući da se radi o opremi vrijednoj milione dolara, mi smo napravili svoju “domaću” verziju toga u dnevnom boravku koristeći TV ekran. Budući da je koncept spota prisjećanje i ponovno proživljavanje trenutaka putovanja kroz uspomene, ovakva virtualna produkcija savršeno se uklopila u koncept.“

Komentariši

Pratite nas na društvenim mrežama

Vremenska prognoza za danas

SARAJEVO

Kursna lista