Multiplatinasti bend AJR izbacio je novi singl i prateći video spot naziva „Yes I’m A Mess” pod okriljem vlastite izdavačke kuće AJR Productions i Universal Music Grupe. Pjesma predstavlja novo poglavlje koje je bend nedavno započeo najavom petog studijskog albuma „The Maybe Man” čiji se izlazak očekuje 3. novembra. Pjesma je dostupna na muzičkim servisima.
„U ovaj album, vizuale i turneju uložili smo apsolutno sve što smo imali, pažljivo obraćajući pažnju na svaki detalj. Pripremite se uroniti u ovaj svijet.”, rekli su članovi benda o pjesmi i nadolazećem albumu.
Nadolazeći album fanovi su već okusili ranijim singlovima: „The Dumb Song“ je s gotovo 20 miliona globalnih streamova i 2 miliona pregleda na YouTube-u, zatim pjesma „The DJ Is Crying For Help” koju je magazin Rolling Stone uvrstio među „Sve Pjesme koje Trebate Znati Ove Sedmice“ te također broji gotovo 20 miliona streamova i čak 4,3 miliona YouTube. Sve to zaokruženo je pjesmom „I Won’t” s više od 52 miliona globalnih streamova i 6,7 miliona YouTube pregleda. Bend je oduševio publiku izvedbom ove pjesme u emisiji The Tonight Show Starring Jimmy Fallon na NBC-u, a pohvale su stizale sa svih strana, uključujući MTV, koji je opisao kao “još jedan zarazan hit koji istovremeno predstavlja komentar koji se referira na današnje društvo.”
Podsjetimo, uz neke od najvećih AJR hitova publika je ove godine imala priliku plesati 8. i 9. augusta na koncertima u Puli kada su u Areni nastupili kao predgrupa za Imagine Dragons.
AJR stvara muziku koja slušatelje potiče da nastavljaju dalje. Njihovi višedimenzionalni zvukovi, teatralna izvedba i vizija dostojna velikog platna pružaju bijeg od stvarnosti te bendu – kojeg čine braća Adam (vokali/bas), Jack (vokali/gitara) i Ryan Met (gitara/klavir/vokali), paralelno omogućuju povezivanje s publikom širom svijeta. S više od ukupno 5 milijardi streamova, iza sebe imaju niz hitova, uključujući „Bang!” (3x platinast), „Weak” (3x platinast), „Burn The House Down” (dvostruko platinast), „100 Bad Days” (platinast), „Sober Up” (platinast) i „I’m Ready (platinast). Za „The Maybe Man”, njihov nadolazeći album, ujedno prvi za izdavačku kuću Mercury Records/Republic Records (dio Universal Music grupacije) „The Maybe Man”, prognozira se najveći uspjeh do sada. U pravom AJR stilu, stvorili su veličanstven način za objasniti egzistencijalnu krizu odrastanja, ali i dotaknuti se emocija s kojima se nose zbog gubitak svog oca. Upoznajte The Maybe Mana! Naslovni lik je „veliki tužni superheroj koji uvijek postavlja pitanje ko je”. Kao div iz vaše omiljene bajke (redizajniran u uzbudljivom 3-D izdanju), emocija visi iznad njegove glave, tako da ne mora visjeti iznad vaše.
Njihov neponovljiv i sveobuhvatan svijet predstavlja istinsku alternativnu viziju pop muzike.