MENI

8

Netflix drži primat kada je gledanost streaming servisa u pitanju, ali u vrhu je Amazonov “Reacher”

Kompanija posvećena praćenju gledanosti, Nielsen, objavila je nove podatke o streamovanom sadržaju koji otkrivaju zavidnu gledanost za još uvijek svježe akcijsku seriju Reacher.

Amazonova TV adaptacija npopularnih romana zabilježila je gledanost od 1,8 milijardi minuta gledanja u prvoj sedmici februara, čime je serija uhvatila drugo mjesto na Nielsenovoj listi.

Prvo mjesto je pripalo Netflixovoj seriji Ozark, sa 2,3 milijarde minuta gledanosti. Međutim, tih 2,3 milijarde je raspoređeno preko 37 epizoda, dok je 1,8 za Reacher raspoređeno za tek osam.

Drugim riječima, Ozark je imao prednost većeg broja epizoda, kao sada već etablirana serija, što daje i dodatnu dimenziju uspjeha Reachera

Pored uspjeha serije, drugo mjesto je uspjeh za Amazon Prime kao streaming servis. Netflix ostaje kao najpopularniji streaming servis na Nielsenovim listama, često držeći i do osam od prvih deset pozicija u određenim kategorijama. U ovom slučaju, u pitanju je sedam od deset u kategoriji originalnih serija. Nielsen prati samo podatke skupljene sa TV uređaja domova koje anketira, što će reći da su podaci sa drugih pametnih uređaja zanemareni u ovom presjeku, što dovodi u pitanje korisnost konačnih brojki za praćenje “stvarne” gledanosti.

Komentariši

Pratite nas na društvenim mrežama

Vremenska prognoza za danas

SARAJEVO

Kursna lista