Sarajevski ratni teatar SARTR novu pozorišnu sezonu počet će 11. septembra izvedbom predstave “Moj sin samo malo sporije hoda” autora Ivora Martinića, a u režiji Ivana Plazibata.
Dramaturginja predstave Nejra Babić navodi da predstava prati jedan dan u porodici gospođe Mije koja nastoji da organizuje sinu proslavu dvadeset i petog rođendana. Mama će napraviti tortu, tata će kupiti poklon, baka i sestra će pomoći mami, doći će i tetka i tetak, a sin će biti najsretniji na toj proslavi. Poslije će otići sa prijateljima da proslavi dvadeset i peti baš onako kako on želi. Tata će zagrliti mamu i svi će mirno zaspati. U tom snu će mama sanjati da je rođendanski dan prošao tako lako i da njen sin hoda.
– A mi taj san nećemo gledati. Branko ne hoda i nikad neće prohodati, i to je tako. Prilično jednostavno. I nije problem što on ne hoda, nego emotivno prihvatanje te činjenice. U tim obrisima stana koje vidimo na sceni, dešava se život, onaj kojem i mi najčešće prisustvujemo. Nisu sve porodice sretne. Nisu sve ni nesretne. Sve su i sretne i nesretne. I u tom nastojanju da život pretvore u nešto lijepo sa okolnostima kakve jesu, gledamo likove koje jako brzo zavolimo, upravo zbog toga jer su nam bliski i istiniti – ocijenila je ona.
Predstava “Moj sin samo malo sporije hoda” nagrađena je na 28. Međunarodnom festivalu malih scena u Rijeci s više nagrada – Nagrada “Nenad Šegvić” za najboljeg mladog glumca ili glumicu je dodijeljena Džani Džanić za ulogu Sare, Nagrada “Veljko Maričić” za najbolju epizodnu ulogu bake Ane pripala je Jasni Diklić, Nagrada “Veljko Maričić” za najbolji dizajn svjetla pripala je Nedimu Pejdahu, dok je Nagradu “Mediteran” Novog lista dobila Snežana Bogićević za najbolju ulogu majke Mije.
Glumačku podjelu čine Jasna Diklić, Snežana Bogićević, Mirela Lambić, Sead Pandur, Jasenko Pašić, Adnan Kreso, Džana Džanić, Matea Mavrak i Enes Kozličić.
Osim glumačkog ansambla, autorski tim predstave čine i dramaturginja Nejra Babić, scenograf Vedran Hrustanović, kostimografkinja Lejla Hodžić, za scenski pokret zadužena je Amila Terzimehić, a za muziku Basheskia & Edward EQ, saopćeno je iz SARTR-a.