MENI

11

Eve Chen i Clare Cornet iz Instagrama zadužene su da ova platforma ostane najvažnija za modne brendove

Cilj Eve Chen i Clare Cornet iz Instagrama je sarađivati s protagonistima modne industrije i pomoći im da platformu koriste kvalitetnije.

Otkad je osnovan prije 12 godina, Instagram je omiljena platforma trendsetera, modnih urednika, stilista i brendova. Ova američka društvena mreža u početku je zamišljena jednostavno, kao online galerija ličnih fotografija. Korisnici su tada imali samo feed na kojem su dijelili vlastite fotografije i hronološki pratili one koje dijele drugi. Već su tada potencijal Instagrama za vlastite karijere vidjeli blogeri. Instagram je bilo puno jednostavnije koristiti od WordPressa ili neke slične platforme uz pomoć koje su kreirali objave. Jednostavno se treba fotografisati, napisati kratki opis fotografije i označiti brendove koje nosite i to je to. Dijeljene odjevnih kombinacija postalo je jednostavnije nego ikad, a na raspolaganju imate i filtere s kojima je uređivanje u Photoshopu ili nekom drugom uređivaču postalo višak i previše komplikovano za svakodnevnu upotrebu.

New York je centar modnog svijeta u SAD-u i logično je da je upravo ondje krenuo razvoj odjela za modna partnerstva u Instagramu. Sljedeća logična destinacija za isto bila bi Kina u kojoj je u 2021. potrošeno više od petine ukupne globalne potrošnje na luksuzna dobra, ali Instagram je ondje još uvijek zabranjen. Zato je iduća destinacija za razvoj modnih partnerstva bila Evropa odnosno njeno modno središte – Pariz. Ondje je za menadžericu modnih i beauty partnerstva južne Europe imenovana Clara Cornet, dotadašnja buyerica za Galeries Lafayette, Opening Ceremony i The Webster. 2018. godine vratila se u Galeries Lafayette gdje je dobila poziciju direktorice kreative i merchandisinga na novoj lokaciji na Champs-Elyséesu. I to nije dugo trajalo jer ju je u svoje redove već 2020. pozvao Instagram.

Cornet je dobila zadatak usko raditi s Evom Chen kako bi prakse koje se koriste u SAD-u primijenila i u Evropi. “Ono što mi je najuzbudljivije je činjenica da Instagram spaja male i srednje brendove te nove dizajnere i omogućuje im da dijele prostor i pažnju publike”, rekla je ove godine u intervjuu za britanski Vogue. Dodala je i da je na Instagramu najvažnije imati vlastiti identitet odnosno ne baviti se savršenim feedom već dijeliti više autentičnih priča i ponekad rizikovati. Za Cornet je Instagram mjesto na kojem se moda demokratizira, mjesto na kojem je svakome omogućeno da javnosti pokaže svoj brend, otvori online shop bez ikakvih ulaganja i okupi predanu zajednicu. Bit će zanimljivo pratiti kako će svojim idejama doprinijeti pozicioniranju evropskih brendova na toj platformi.

Komentariši

Pratite nas na društvenim mrežama

Vremenska prognoza za danas

SARAJEVO

Kursna lista