Kim Kardashian, Jimmy Fallon i, naravno, kompanija Apple, nedavno su oduševili svijet s maštovitom reklamom. U najnovoj marketinškoj kampanji, Apple je odlučio podići svoju igru na viši nivo, angažujući Kardashian i Fallona kao glavne zvijezde. Ova dva poznata lica takmičila su se u borbi za titulu zaštitnog lica novih Beats slušalica.
Od ponedjeljka, Apple je predstavio zabavan izazov gdje su Kim i Jimmy “takmičili” u reklamama kako bi postali zaštitna lica Beats slušalica. Na društvenim mrežama, obožavatelji su bili pozvani da odluče koju verziju više vole: Beats by Jim ili Beats by Kim.
Kratki film, snimljen u sklopu kampanje, nudi neprekidan smijeh od početka do kraja. Nakon uzbudljive trke, Kim Kardashian je izašla kao uvjerljiva pobjednica, što je službeno potvrđeno u emisiji “The Tonight Show”.
Kimina verzija reklame briljira sa svojim jedinstvenim šarmom, dok je Fallon, poznat po svom humoru, donio smijeh i zabavu u cijeli koncept. Iako je obožavatelje najviše oduševila Kimina izvedba, Fallonova humoristična nota također je značajno doprinijela uspjehu reklame
Kim Kardashian, koja je nedavno producirala seriju o životu Elizabeth Taylor, također je u fokusu s novim projektom “Calabasas” za Netflix, uz sudjelovanje Emma Roberts i Marlene King. Njena uloga u kultnoj seriji “American Horror Story” dodatno potvrđuje njezine glumačke sposobnosti, nadmašujući status reality zvijezde.