Nakon gotovo 10 godina Rihanna i Dior ponovo sarađuju, a muzičarka i vlasnica Fenty Beauty sad je lice njihovog popularnog mirisa J’Adore, koji je prvi put lansiran još 1999. Partnerstvo je najavljeno još u junu, a kampanja je sad i službeno lansirana.
Promo-spot je snimljen u Dvorani ogledala u Versaillesu, u Francuskoj. Rihanna je sva u zlatu, od odjeće i nakita do boje kose, te se savršeno uklapa ne samo u legendarnu dvoranu već i utjelovljuje miris J’Adore. Spot je popraćen njenom pjesmom Love On The Brain s albuma iz 2016.
I dok su jedni oduševljeni saradnjom, neki smatraju da Rihanna nije najbolji izbor za kampanju:
“Prekrasna je, niste mogli odabrati bolju osobu”, “Kraljica Diora”, “Rihanna oduzima dah”, “Ne sviđa mi se”, “Ne sviđa mi se njen glas”.
Sama Rihanna je zadovoljna saradnjom, a izjavila je kako je biti novo lice J’Adorea velika čast:
“Ovaj miris, koji znam i volim već dugo, mnogo znači ženama. Veselim se ovoj avanturi i doprinosu kroz svoj svijet, svoju priču, svoje korijene, ali i kroz svoju kreativnost i ženstvenost.”
J’Adore je popularan cvjetno-voćni miris koji svoju jedinstvenost postiže notama kruške, bergamota, magnolije, ruže, mošusa i kupine.