MENI

Untitled design (63)

Sabrina Carpenter snimila izazovnu kampanju za SKIMS

Američka glumica i pjevačica postala je novo lice brenda Kim Kardashian, kanalizirajući duh 90-ih. Čak ni zvijezda filma “Saltburn” nije odoljela njenom zavodljivom stilu.

 Nakon što su nedavno Usher i Lana del Rey promovisali brend Kim Kardashian, mlada 24-godišnja pjevačica i glumica postala je novo zaštitno lice nove kolekcije. Sabrina Carpenter je uskočila u izazovni donji veš za kampanju koja evocira duh prošlih vremena, posebno 90-ih. U retro kampanji, pjevačica hita “Nonsense” pozira u cvjetnoj spavaćoj sobi u privlačnom donjem vešu. Na jednoj slici koristi bežični telefon, dok na drugoj uživa u muzici na CD playeru.

“Svaki komad koji sam nosila bio je izuzetno laskav i udoban, što je naravno uvijek zagarantovano sa SKIMS proizvodima. Obožavam ženstvenost cijele kolekcije. Osjećam se vrlo uzbuđeno što me SKIMS odabrao da budem lice ove kampanje jer sam oduvijek obožavateljica brenda”, izjavila je Sabrina o svojoj saradnji s Kim Kardashian. Osim toga, primjetno je da je SKIMS za novu kampanju dodao boje. Nakon što se brend proslavio neutralnim i crnim komadima, ovaj put Sabrina pozira u pastelnim i čipkastim komadima, kao i u popularnoj ružičastoj boji.

Kampanju su i SKIMS i Sabrina objavili na društvenim mrežama, a jedan od prvih komentara bio je od glumca Barryja Keoghana. Već neko vrijeme kruže glasine o njemu kao novom dečku pjevačice i glumice. Ostavio joj je emoji vatre i komentar da je poput Barbie lutke. Mnogi su to protumačili kao javnu potvrdu da je zvijezda filma “Saltburn” doista zaljubljen u pjevačicu koja je bila predgrupa slavnoj Taylor Swift na njezinoj Eras turneji u Singapuru. Barry i Sabrina nisu komentiarisali navode o vezi, ali prošlog mjeseca su zajedno pozirali na Vanity Fair partyju nakon Oscara.

Komentariši

Pratite nas na društvenim mrežama

Vremenska prognoza za danas

SARAJEVO

Kursna lista