Ove godine smo u kino-dvoranama imali čak dva djela Ridleyja Scotta. Pažnju medija i gledatelja u zadnje vrijeme privlači Scottova priča o modnoj ikoni i njegovoj porodici, House of Gucci, dok je njegov film o viteškom dvoboju, izgleda, osuđen na zaborav.
The Last Duel je imao vrlo anemičan uvodni vikend, čak i za postpandemijsku eru, a vrlo brzo potom je nestao iz žiže javnosti, medija i industrije, na što se osvrnuo čak i sam Scott, okrivivši propast filma na odsustvo interesa mlađe publike, “opsjednute” mobitelima. Međutim, The Last Duel je daleko bolje prošao na svojem digitalnom debiju, nego onom u kino-dvoranama.
Naime, kako portal IndieWire javlja, Scottov film o dvoboju je bio na vrhu ljestvice gledanost na iTunesu, Appleovom servisu za iznajmljivanje i kupovanje digitalnog sadržaja. Prvog dana dostupnosti, The Last Duel je dosegao prvo mjesto i zbacio Venom: Let There Be Carnage, koji je listom gospodario ranije u sedmici.
Činjenica da je The Last Duel zbacio sa prvog mjesta jedan superherojski film mora da je malo razvedrila raspoloženje ser Ridleyja Scotta.