Kao simobol života brojnih muslimana večeras je poštanska marka “Hajdar – dedina džamija i dovište na Karićima” promovisana u Glavnoj pošti u Sarajevu.
To je bila prilika da se prisutni uvjere da je i ova poštanska marka slikovni znak koji na svima razumljivom jeziku širi priču o Bosni i Hercegovini, njenoj kulturi, prirodi i duhu.
– Mozaik Bosne i Hercegovine naslikan poštanskim markicama danas je dopunjen markicom na kojoj je predstavljena džamija na Karićima. Historija ove džamije i dovišta sažima tipičnu bosansku priču o životu, suživotu, stradanjima, agresiji, odbrani i ponovnom uspravljanju, o tome da vatra ne može pobijediti stablo, o trajanju na bosanski način. Svjesni smo da će i ova markica ostati iza nas kao specifičan vid našeg zapisa o vremenu i prostoru u kojem živimo – izjavio je generalni direktor BH Pošte Mirsad Mujić.
Inicijativu za uvrštavanje džamije i dovišta na Karićima na poštansku markicu pokrenuo je muftija sarajevski Nedžad Grabus.
Na promociji je ukazao da je motiv na markici – dovište u Karićima vjerski, kulturni i sociološki amalgam muslimana vareškog područja, koji je oblikovao bosansku duhovnost i religijsku praksu.
– Zato su Hajdar dedina džamija i dovište u Karićima dio nematerijalne kulturne baštine u BiH i svijetu i potrebno je hitno pokrenuti proceduru da se ova džamija i dovište uvrste u UNESCO-vu listu nematerijalne baštine BiH. Uvjereni smo sa je ovo jedan od načina koji će dodatno osnažiti svijest i pomoći u daljem afirmiranju ovog projekta – poručio je Grabus.
Zahvalio se BH Pošti na nastojanjima da i kroz svoju društvenu odgovornost baštini očuvanje vrijednosti tradicije i običaja.
Tokom promocije gostima su uručeni i prvi primjerci izdanja poštanske marke “Hajdar – dedina džamija i dovište na Karićima”, čiji je autor dizajner BH Pošte Abdulah Branković.
Sve poštanske marke mogu se pronaći na šalterima BH Pošte ili online na PostShopu.