Slijedeći odlučno opredjeljenje rukovodstva za kvalitetno funkcionisanje NS/FS BiH u svim segmentima, nastavljene su aktivnosti druge faze projekta „Implementacija sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2015 u poslovne procese Nogometnog/Fudbalskog saveza Bosne i Hercegovine“.
Osnovni ciljevi projekta su usklađivanje poslovnih procesa u NS/FS BIH, podizanje nivoa efikasnosti i efektivnosti, standardizacija rada administracije, te dosljedna primjena svih relevantnih propisa, kao i unaprjeđenje odnosa sa relevantnim zainteresovanim stranama.
Nakon realizovanih aktivnosti u prvoj fazi implementacije projekta, koje su bile prilagođene pandemiji COVID-19 i drugim objektivnim okolnostima, trenutno je u toku postupak individualnih radionica sa „vlasnicima procesa“, uz pripremu odgovarajućih akata i procedura za njihovu primjenu u reorganizovanom poslovnom sistemu NS/FS BiH. Prema akcionom planu, projekat treba biti završen sredinom tekuće godine, auditiranjem i izdavanjem certifikata od strane akreditovanog certifikacijskog tijela.
Ovaj kompleksan i zahtjevan projekat se provodi u saradnji sa referentnim konsultantom, a uz punu podršku i finansijsku pomoć UEFA-e.